marți, 16 iunie 2009

So Long ..

Inca un pic.. Doar atat mai e pana se termina anul, si voi fi nevoita sa ma decazez; cu alte cuvinte, sa parasesc incaperea in care mi-am petrecut un an scolar, camera mica si aglomerata in care am adunat 'urme' din octombrie incoace, am incercat sa o fac a mea, sa o simt ca pe 'acasa', sa miroasa a mine si a amintirile mele... M-am zbatut sa aduc cu mine aici tot trecutul meu, sa pot sa visez in noul meu patut, si-acum a trecut timpul si simt ca am prins radacini aici.
Uh well.. N-am cum sa ma opun, a venit momentul sa ma desprind. Am facut cateva poze, sa mai arunc o privire la ele cand ma cuprinde nostalgia.


Patutul meu cel dezordonat, in care am tesut atatea vise frumoase!
'Biroul' nostru (unde invatam, stam pe net si mancam. 3 persoane):
Dulapurile pline pana la refuz:
Tabloul lui Zabi:
Coltul cu genti:
Corina:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu