miercuri, 10 iunie 2009

Random thoughts.

Am avut un vis bizar, blogul meu atarna intr-un colt al ecranului, dar iesea cumva din el, cu marginea rulata. Si cineva, daca nu chiar eu, imi spunea(m) sa scriu tot ce imi vine in minte.. Am inceput sa scriu atunci verzi si uscate, ca ma duc sa imi iau shaorma si se casca in fata mea o groapa din care tasneste suc de portocale. Se isca o perdea de suc, apoi dispare si in fata ochilor se desfasoara alt cadru, un biciclist care e de fapt un cartof urias pe o bicicleta imi taie calea, iar eu ma aflu in fata garii din Maastricht. M-am trezit transpirata si mi-am dat seama ca trebuie sa imi astern mai des gandurile pe hartie, ca sa nu ma napadesca noaptea, in somn. Asa ca ii dau drumul aici si acum si scriu fix tot ce imi trece prin minte: in momentul asta imi doresc o Cola rece intr-o sticla de 3 litri, ah! Mi-aduc aminte ca am avut o data o sticla de 3 litri de plastic, din Germania, trimisa de tata cu suc, si am pastrat-o multa vreme, luam suc de la TEC in ea (eu aveam 6 ani la vremea aia si nu descoperisem Cola..). Acolo la dozator era o tanti care avea o fetita foarte grasa si se chema Ema; da, asta ma face sa ma gandesc la Raluca, o fosta colega de gimnaziu, care semana cu Ema si era si ea putin grasuta, si foarte complexata pe treaba asta, desi nu ii statea chiar asa rau. Chiar, de cand nu am mai vazut-o pe Raluca? Cred ca ultima oara eram in Olimp, un pub cu billiard din Ploiesti (care nu stiu daca mai exista :D), vorbeam despre un tip care o dezamagise. Asta ma face acum sa ma gandesc la penultima mea relatie din care am iesit putin sifonata. L-am vazut acum vreo saptamana, in parcare la Plaza, arata de milioane, mi-am muscat pumnii de ciuda. Eu aveam o tinuta cel putin clandestina, o punga de la Kenvelo in brate, fuck me!!! El stralucea frumos si cuminte, cum il stiam, in fata mea, oarecum surprins ca ne intalnim.. asa. Eu - fara sens, el - surprins in continuare. Eu - o iau la sanatoasa. El - probabil si mai surprins.
Ehm, ehm.. Pe cine incerc sa mint aici? Random thoughts.. Huh. Actually, nu e decat un thought, adica nu se duce random, se duce in acelasi loc. Pacat ca.. Nu in vise. Daca as visa ceva naspa despre el.. Ar fi altfel. Ziua ar fi mai buna, mai senina. M-as simti oarecum impacata. Insa visele imi sunt populate de cu totul alte comedii. Iar zilele ma chinuie si ma urmaresc cu ... (various) 'random' thoughts. Acum, cu toate gandurile mele, nu am o solutie. O sa revin pe subiect.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu